Provincian sähköiset asiointipalvelut uudistuivat viime vuoden lopussa. Provincian asiakkuusjohtaja Essi Alaluukas kertoo, että palkanmaksuun ja laskuihin liittyviä kysymyksiä lähetettiin sähköisten asiointilomakkeiden kautta loka-joulukuussa noin 600 kappaletta.
Loppuasiakkaita varten Provincian verkkosivuille rakennetut sähköiset asiointilomakkeet on otettu ilahduttavan hyvin vastaan.
- Lomakkeet on löydetty hyvin ja ne ovat tehostaneet asiakaspalveluamme. Koko palveluprosessi nopeutuu, kun saamme kaikki palvelupyyntöjen käsittelemiseen tarvittavat tiedot määrämuotoisina ja yhdellä kertaa, Alaluukas kertoo.
Alaluukas muistuttaa, että asiointilomakkeet ovat edelleen loppuasiakkaiden ensisijainen yhteydenottokanava Provincian asiakaspalveluun.
- Palvelua kehitettään edelleen yhdessä asiakkaiden kanssa. Palkka- ja laskuasioiden lisäksi sähköisessä asiointipalvelussa voi kysyä neuvoa myös muun muassa matka- ja kululaskuihin sekä ESS-järjestelmän käyttöön liittyvissä asioissa. Myös uusia lomakkeita on suunnitteilla.
Käy tutustumassa Provincian sähköisiin asiointipalveluihin osoitteessa provincia.fi/sahkoinenasiointi
