Siirry sisältöön

Myyntireskontra

Automatisointi tuo tehokkuutta

Joustavan ja automatisoidun myyntireskontran saat meiltä. Hoidamme asiakkaidemme laskujen suoritusten seurantaa ja huolehdimme asiakkaidemme saatavien mahdollisimman nopeasta kotiuttamisesta. Automatisoidun toimintamallimme ansiosta prosessi on tehokas ja suoritukset siirtyvät nopeasti ja ajallaan asiakkaidemme reskontraan.

Joustava ja laadukas palvelu

Kanssamme voit luottaa joustavaan ja laadukkaaseen palveluun, joka on aina ajan tasalla. Huomioimme asiakkaidemme yksilölliset tarpeet ja reagoimme niihin nopeasti. Oli pyyntösi pieni tai suuri, voit luottaa siihen, että Provincialla äänesi kuullaan ja tiedät aina, keneen olla yhteydessä. Me palvelemme sinua.

Myyntireskontrapalvelumme sisältää

  • Asiantuntevan asiakaspalvelun puhelimitse ja sähköpostilla
  • Virheellisten suoritusten manuaalikäsittelyn
  • Reskontran saatavatilien täsmäytyksen
  • Yhteistyön perintätoimisto Intrum Oy:n kanssa
  • Yhteistyön ulosoton kanssa

Asiakaskertomukset

Hollolan kunnassa ollaan tyytyväisiä Provinciaan

Hollolan kunnanhallitus on kokouksessaan 29.4. päättänyt hyväksyä uuden…

Lue lisää

Tuntuvat säästöt hyvällä yhteistyöllä!

Päijäthämäläisen Kärkölän kunnan palveluiden ulkoistaminen alkoi jo vuonna…

Lue lisää

Provincian palveluista toimintavarmuutta!

Padasjoen kunta on ollut Provincian asiakkaana jo vuodesta…

Lue lisää
Katso lisää

Ota yhteyttä

Voit ottaa meihin yhteyttä oheisella lomakkeella. Kerromme mielellämme toiminnastamme enemmän.

 

Mikäli asiasi koskee palkanmaksua, palkkatodistusta, palvelutodistusta tai verokorttia voit käyttää asiointilomakkeita.