Siirry sisältöön

Ostoreskontra

Nykyaikaiset ostoreskontrapalvelut

Ostoreskontra- ja ostolaskupalvelumme sisältävät ostolaskun käsittelyn laskun vastaanotosta aina maksuun toimittamiseen saakka. Ostolaskut vastaanotetaan sähköisen palvelun kautta. Olemme ulkoistaneet paperisten ostolaskujen skannauksen yhteistyökumppanillemme.

Kehitymme ja kehitämme, mikä tarkoittaa ostolaskujen kohdalla täysin automatisoitua palvelua. Edelläkäyvän kehitystyömme ansiosta pystymme automatisoimaan ostolaskujen käsittelyn alusta loppuun tai voimme automatisoida vain osan prosessista. Räätälöimme toteutuksen täysin asiakkaidemme tarpeiden mukaan ja asiantuntijamme auttavat mielellään parhaiten toimivan ratkaisun suunnittelussa.

Kattavat palvelut

Vastaanotettavat laskut voivat olla sopimukseen tai tilaukseen perustuvia tai tiliöimättömiä. Tiliöimättömät laskut lähtevät asiakkaalle tiliöintiä, asiatarkastusta ja hyväksymistä varten. Reskontrapalvelumme sisältää myös ostohyvityslaskujen ja maksukehotusten selvityksen ja/tai käsittelyn. Pienemmille asiakkaille tarjoamme lisäpalveluna myös tiliöintipalvelua.

Ostoreskontran palveluihimme kuuluvat

  • Sähköinen laskujen vastaanotto
  • Laskujen skannauspalvelu
  • Tiliöinnit
  • Laskujen maksu
  • Ostohyvitysten käsittely
  • Maksukehotusten selvitys
  • Raportointi

Asiakaskertomukset

Hollolan kunnassa ollaan tyytyväisiä Provinciaan

Hollolan kunnanhallitus on kokouksessaan 29.4. päättänyt hyväksyä uuden…

Lue lisää

Tuntuvat säästöt hyvällä yhteistyöllä!

Päijäthämäläisen Kärkölän kunnan palveluiden ulkoistaminen alkoi jo vuonna…

Lue lisää

Provincian palveluista toimintavarmuutta!

Padasjoen kunta on ollut Provincian asiakkaana jo vuodesta…

Lue lisää
Katso lisää

Ota yhteyttä

Voit ottaa meihin yhteyttä oheisella lomakkeella. Kerromme mielellämme toiminnastamme enemmän.

 

Mikäli asiasi koskee palkanmaksua, palkkatodistusta, palvelutodistusta tai verokorttia voit käyttää asiointilomakkeita.