Haluatko kysyä meiltä laskuun tai palkanmaksuun liittyvistä asioista?
Suosittelemme asiointia ensisijaisesti sähköisen asiointipalvelumme kautta, sillä se helpottaa ja nopeuttaa asiasi käsittelyä.
Tunnistaudu mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla
Sähköinen asiointi edellyttää vahvaa tunnistautumista palveluun. Vahvalla tunnistautumisella parannamme tietoturvaa.
Tunnistautunut käyttäjä voi halutessaan kirjautua ulos lomakkeelta ja jatkaa täyttöä myöhemmin uudelleen, menettämättä jo syöttämiään tietoja. Vahvistamattoman lomakkeen tietosisältöä säilytetään 30 päivän ajan.
Verokorttiasiat
Mikäli työnantajasi on:
- Lahden kaupunki
- Hämeenlinnan kaupunki
- Heinolan kaupunki
- Mäntsälän kunta
- Koulutuskeskus Salpaus
- Päijät-Hämeen Hyvinvointialue
- Kanta-Hämeen Hyvinvointialue
- Oma Hämeen tukipalvelut Oy
- Päijät-Hämeen Laitoshuoltopalvelut Oy
- Päijät-Hämeen Ateriapalvelut Oy
- Hollolan kunta, 1.1.2025 alkaen
Huomioitahan, että saamme verotiedot suoraan verottajalta. Jos muutat veroprosenttia Oma Verossa, huomioithan, että
tiedot tarvitaan palkanlaskentaan kaksi viikkoa ennen palkanmaksupäivää.
Mikäli työnantajasi on:
- Kärkölän kunta
- Asikkalan kunta
- Padasjoen kunta
- Orimattilan kaupunki
- Päijät-Hämeen Liitto
- Hollolan kunta, 31.12.2024 saakka
Huomioitahan, että saamme verotiedot vuoden vaihteessa suoraan verottajalta. Jos työsuhteesi alkaa vuodenvaihteen jälkeen tai verokorttisi tiedot muuttuvat kesken vuoden, sinun tulee toimittaa verokorttisi palkka-asiointilomakkeella.
Mikäli haluat, että palkastasi pidätetään veroa suuremmalla prosentilla, kuin mitä verokortissa on mainittu, ilmoita siitä meille palkka-asiointilomakkeella.
Palkkatodistukset
Huomioithan, että palkkatodistuksen tiedot löytyvät palkkalaskelmalta ja tulorekisteristä. Mikäli palkkatodistusta pyytävä taho ei saa tietoja muualta, voit tilata meiltä palkkatodistuksen palkka-asiointilomakkeella.