Siirry sisältöön

Sähköinen asiointi

Valitse ja täytä lomake

Sähköinen asiointi -palvelumme on käytettävissäsi 24/7.

Asiointilomakkeiden avulla voit kysyä palkanmaksusta, pyytää palkka- ja palvelutodistuksia tai verokortin palautusta. Valitse ensin alapuolella olevasta lomakkeesta aihe sen mukaan mitä asiasi koskee.

Mikäli yhteydenottosi koskee jotain muuta asiaa, voit ottaa yhteyttä yhteydenottolomakkeellamme.

        Ota yhteyttä

        Voit ottaa meihin yhteyttä tai antaa palautetta oheisella lomakkeella. Kerromme mielellämme toiminnastamme enemmän.

        Mikäli asiasi koskee palkanmaksua, palkkatodistusta, palvelutodistusta tai verokorttia voit käyttää asiointilomakkeita.

              Usein kysytyt kysymykset

               

              Olemme keränneet vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin.
              Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa meihin yhteyttä.

               

              Katso kysymykset

              YEL- / MYEL-todistukset

              Voitte toimittaa YEL- tai MYEL-todistuksen meille oheisella asiointilomakkeella. Tämä helpottaa ja nopeuttaa asiointianne Provinciaan.

              Yksityisten elinkeinoharjoittajien sekä toiminimellisten tulee toimittaa YEL- / MYEL -todistus kunnille, kaupungeille, kuntayhtymille ja osakeyhtiöille, joille ovat myyneet palvelua.

              Todistus on voimassa vuoden todistuksen päiväyksestä laskien. Tämän jälkeen tulee toimittaa uusi todistus.

                • Liitä YEL- / MYEL -todistus tai vapautuspäätös
                  Sallitut tiedostomuodot: pdf, doc, docx, jpg, xls, xlsx.