Haluatko kysyä meiltä laskuun tai palkanmaksuun liittyvistä asioista?
Suosittelemme, että asioit meille ensisijaisesti sähköisten asiointilomakkeiden kautta, sillä se helpottaa ja nopeuttaa asiasi käsittelyä.
Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin ja vastauksiin
Olemme keränneet vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin.
Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa meihin yhteyttä sähköisen asiointipalvelumme kautta.
Sähköinen asiointi
Tunnistaudu mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla
Sähköinen asiointi edellyttää vahvaa tunnistautumista palveluun. Vahvalla tunnistautumisella parannamme tietoturvaa.
Tunnistautunut käyttäjä voi halutessaan kirjautua ulos lomakkeelta ja jatkaa täyttöä myöhemmin uudelleen, menettämättä jo syöttämiään tietoja. Vahvistamattoman lomakkeen tietosisältöä säilytetään 30 päivän ajan.