Siirry sisältöön

Ajankohtaista

Provincian sähköiset asiointipalvelut laajenevat

Sähköiset asiointilomakkeet ovat henkilöasiakkaiden ensisijainen yhteydenottokanava Provincian asiakaspalveluun.

Lasku- ja palkka-asioiden lisäksi sähköisessä asiointipalvelussa voi jatkossa hoitaa ESS-järjestelmään sekä matka- ja kululaskuihin (Populus- ja TEM-järjestelmät) liittyviä asioita.

Sähköisen ESS-lomakkeen kautta voit olla meihin yhteydessä:

  • Kirjautumiseen/käyttäjätunnuksiin liittyvissä asioissa.
  • ESS-tapahtumiin liittyvissä asioissa (poissaolot, vuosilomat sekä koulutukset ja niiden tiedot tai muutokset).
  • Muissa ESS-tapahtumissa ja tiedoissa (omien perustietojen muutos, pankkitili, osoite / työaikamuutokset / palvelussuhteen päättyminen).

Matka- ja kululaskulomakkeen kautta voit:

  • Kysyä kirjautumiseen/käyttäjätunnuksiin liittyvistä asioista.
  • Kysyä neuvoa järjestelmien (Populus- ja TEM) käytöstä.

Käy tutustumassa:

Sähköinen asiointi