Sähköiset asiointilomakkeet ovat henkilöasiakkaiden ensisijainen yhteydenottokanava Provincian asiakaspalveluun.
Lasku- ja palkka-asioiden lisäksi sähköisessä asiointipalvelussa voi jatkossa hoitaa ESS-järjestelmään sekä matka- ja kululaskuihin (Populus- ja TEM-järjestelmät) liittyviä asioita.
Sähköisen ESS-lomakkeen kautta voit olla meihin yhteydessä:
- Kirjautumiseen/käyttäjätunnuksiin liittyvissä asioissa.
- ESS-tapahtumiin liittyvissä asioissa (poissaolot, vuosilomat sekä koulutukset ja niiden tiedot tai muutokset).
- Muissa ESS-tapahtumissa ja tiedoissa (omien perustietojen muutos, pankkitili, osoite / työaikamuutokset / palvelussuhteen päättyminen).
Matka- ja kululaskulomakkeen kautta voit:
- Kysyä kirjautumiseen/käyttäjätunnuksiin liittyvistä asioista.
- Kysyä neuvoa järjestelmien (Populus- ja TEM) käytöstä.
Käy tutustumassa: