Siirry sisältöön

Avoimet työpaikat

Haemme Personec F -järjestelmäasiantuntijaa

Asiakaskuntamme kasvaessa, haemme vakituiseen työsuhteeseen Personec F -palkkahallinnon ohjelmiston pääkäyttäjää/järjestelmäasiantuntijaa vahvistamaan Kehitys- ja projektipalvelut tiimiämme.

Olisitko se juuri sinä?

Provincia tarjoaa asiantuntevia ja laadukkaita henkilöstö- ja taloushallinnon palveluita julkishallinnon yrityksille ja yhteisöille sekä osakeyhtiöille. Kehitymme jatkuvasti siinä mitä teemme ja kehitämme palveluitamme paremmiksi asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Meillä asiakkaan ääni kuuluu ja työmme on ihmisten välistä.

 Tehtäväsi meillä

Vastuullesi kuuluvat Personec -palkkahallinnon ohjelmiston pääkäyttäjätehtävät. Olet kiinnostunut kehittämään osaamistasi ja pääkäyttäjäpalvelua. Pystyt perehtymään sinulle uusiin asiakokonaisuuksiin ja suunnittelemaan niihin kestäviä ratkaisuehdotuksia. Työskentelytavoissasi erottuvat positiivinen tekemisen meininki ja omaatkin hyvät vuorovaikutustaidot. Sinulle on luontaista toimia yhteistyössä asiakkaidemme kanssa, ja olet tiimipelaaja, joka tuo oman vahvan panoksen osaksi yhteistä tekemistä.

Mitä odotamme sinulta?

  •  Tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • Vahvaa HR-järjestelmäosaamista
  • Palkanlaskennan ja HR:n prosessien tuntemusta
  • Kokemusta projektityöstä
  • Tarkkaa ja oma-aloitteista työskentelyotetta
  • Vahvaa kokemusta excelin käytöstä
  • Osallistumista järjestelmien kehitystyöhön
  • Yhteistyökykyä, asiakaspalveluhenkisyyttä ja viestintätaitoja

 Arvostamme lisäksi

  •  Kokemusta Personec F ja ESS7 – järjestelmien käytöstä
  • Kunta-alan tuntemusta

 Tarjoamme sinulle vastuullisen, mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän talossa, jossa tehdään suurta muutosta prosessien ja työkalujen osalta. Pääset työskentelemään ja kehittymään rennossa ja mukavassa ilmapiirissä. Työtä saat tehdä itsenäisesti kuitenkin niin, että oma tiimisi on aina tukenasi. Pääset kehittymään ja kehittämään työhösi kuuluvia prosesseja yhdessä kehitys- ja projektipalvelut -tiimin kanssa.

Yhtiön uudistunut strategia on tuottaa alan parasta palvelua sekä olla alan paras työnantaja.

Panostamme erityisesti työhyvinvointiin ja vahvaan innostamiseen osaamisen kehittämiseen koulutusten kautta. Tarjoamme monipuolisia henkilöstöetuja, kuten mahdollisuuden työsuhdepyöräetuun, kulttuuri- ja virkistysedun ja lounasedun, työterveydenhuollon, joustavan työajan, etätyömahdollisuuden sekä yhteisiä tapahtumia ja tilaisuuksia. Kuluvana vuonna meillä on meneillään työhyvinvointihanke, joka tukee työyhteisön kehittämistä ja antaa eväitä arjessa jaksamiseen.

Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.

 Kiinnostuitko?

Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 8.10.2023.

Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Palvelussuhteen ehdot sekä tehtävän palkkaus määräytyvät Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa Kehitysjohtaja Terhi Saarinen puhelimitse pe 29.9. klo 15.30–16.30 ja ma 2.10. klo 13.00–17.00 puh. 040-5081640 tai sähköpostitse terhi.saarinen@provincia.fi sekä

Palvelupäällikkö Eeva-Maria Vainio puhelimitse puh. 041-7314992 ke 4.10. klo 10.00–14.00 tai sähköpostitse eeva-maria.vainio@provincia.fi

Haemme kirjanpitäjää Provinciaan

Provincia Oy on ketterä ja kasvava palvelukeskus Lahdessa, joka työllistää 120 henkilöä. Visiomme on olla palveluasenteestamme ja korkeasta asiakastyytyväisyydestämme tunnettu henkilöstö- ja taloushallinnon kumppani kunta-alan organisaatioille. Tule mukaan kehittymään kanssamme!

Haluatko oppia uutta taloushallinnon tehtävissä? Sytytkö kirjanpidosta? Kiinnostaako näköalapaikka julkisen puolen taloustehtävien parissa? Teetkö mielelläsi töitä yhdessä tiimikavereiden ja asiakkaiden kanssa yhteisen tavoitteen eteen?

Toimintamme laajentuessa etsimme lisää osaajia kirjanpitotiimiimme. Voit olla kokenut konkari, yksityisen puolen kokemusta omaava osaaja tai tuore alalle tulija tai jotain siltä väliltä.

Tehtävät muodostuvat kunta-asiakkaidemme kirjanpidosta. Olet osana tiimiä tarjoamassa osaamistasi asiakkaiden taloushallintoon. Käytössämme on Raindance-järjestelmä. Olet tiimipelaaja, nautit asiakasyhteydenpidosta, paineensietokykyinen ja oma-aloitteinen henkilö. Koulutuksesi ja/tai työkokemuksesi antaa pohjan tekemiselle ja kehittymiselle.

 Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • asiakaspalveluhenkisyyttä ja tiimistyöskentelytaitoja
  • numerotarkkuutta ja huolellisuutta sekä kykyä organisoida ja aikatauluttaa omaa tekemistään
  • järjestelmäosaamista ja kykyä työskennellä tehokkaasti
  • halua kehittää taitojasi ja suhtauta myönteisesti uuden oppimiseen

Arvostamme lisäksi

  • kokemusta kirjanpidon tai muista taloushallinnon tehtävistä
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi tai merkonomi)
  • hyviä it-taitoja
  • monipuolista järjestelmäosaamista (Excel sekä eri taloushallinnon järjestelmät)
  • kehittävää ja tehokasta työskentelyotetta
  • vuorovaikutustaitoja
  • halua oppia uutta, kehittyä ja kehittää
  • kokemusta julkisen puolen tehtävistä ja Raindance-järjestelmästä

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kehittyvässä ja mielenkiintoisessa palvelukeskuksessa, joka tekee tiivistä yhteistyötä asiakkaiden kanssa. Tulevan tiimisi jäsenenä pääset tekemään töitä mainioiden työkavereiden kanssa. Meillä pääset työskentelemään joustavin työajoin niin etänä kuin paikan päällä.

Tule meille töihin!Työntekijät ovat meidän tärkein voimavaramme ja yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on työntekijöiden hyvinvointi, siksi haluamme jatkuvasti kehittää toimintatapojamme. Tuemme henkilöstömme hyvinvointia ja työssäjaksamista tarjoamalla virkistysedun, lounasedun sekä mahdollisuuden polkupyöräetuun Muistamme henkilöstöämme merkkipaalujen yhteydessä sekä järjestämme erilaisia virkistystilaisuuksia. Käytössäsi on myös työterveyshuoltopalvelut.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kasvavassa ja kannattavassa palvelukeskuksessa, jossa sinulle annetaan vastuuta ja mahdollisuuksia kehittää itseäsi taloushallinnon ammattilaisena. Kyseessä on mielenkiintoinen ja vastuullinen tehtävä, jossa on koko tiimin, esihenkilön sekä työparin tuki taustalla.

Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.

Kiinnostuitko?

Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen pian, sillä haastattelemme hakijoita jo rekryprosessin aikana. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa palveluvastaava Virpi Kumpulainen virpi.kumpulainen@provincia.fi tai p. 041 732 3427  ja palvelujohtaja Mari Rosberg mari.rosberg@provincia.fi tai p. 050 434 2422.

Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/

Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Palvelussuhteen ehdot sekä tehtävän palkkaus määräytyvät Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.

 

Haemme palkanlaskijoita Provinciaan

Provincia Oy on ketterä ja kasvava palvelukeskus Lahdessa, joka työllistää 120 henkilöä. Visiomme on olla palveluasenteestamme ja korkeasta asiakastyytyväisyydestämme tunnettu henkilöstö- ja taloushallinnon kumppani kunta-alan organisaatioille. Tule mukaan kehittymään kanssamme!

Toimintamme kasvaessa etsimme palveluasiantuntijoita palkkatiimiimme vakituiseen työsuhteeseen. Voit olla ammattitaitoinen huippuosaaja tai liiketalouden opintojen loppusuoralla hakemassa starttia urallesi. Sovit sujuvasti joukkoomme, jos olet halukas oppimaan uutta ja haluat kehittyä työssäsi. Kykysi luoda hyviä asiakaskokemuksia ja laatuhakuinen työskentelyotteesi ovat meille tärkeitä. Tarjoamme vastuullisen tehtävän, joustavan työajan sekä etätyömahdollisuuden. Mikäli nautit palkanlaskennasta sekä asiakaspalvelusta, voit olla etsimämme henkilö.

Työtehtäväsi

Työtehtäväsi koostuu kunta-aloilla toimivien asiakkaiden palkanlaskennasta sekä asiakaspalvelusta tai tulorekisteriin liittyvistä tehtävistä.

Toimit osana palkanlaskentatiimiä, jossa jokaisella on omat nimetyt asiakkuudet tai yksiköt. Tarjoat asiakkaille omaa asiantuntemustasi työsuhdeneuvonnassa ja TES-tulkinnoissa. Käytössämme on Personec F2- sekä Populus -ohjelmat. Olet asiakaspalveluhenkinen, paineensietokykyinen, joustava ja oma-aloitteinen. Kykenet vastaamaan asiakkaiden palkkahallinnosta sekä kehittämään palkkahallintoa ja sen prosesseja yhdessä tiimisi kanssa. Sinulla on mielellään tehtävää tukeva koulutus ja työkokemus taustalla.

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • asiakaspalveluhenkisyyttä ja tiimistyöskentelytaitoja
  • numerotarkkuutta ja huolellisuutta sekä kykyä organisoida ja aikatauluttaa omaa tekemistään
  • järjestelmäosaamista ja kykyä työskennellä tehokkaasti
  • halua kehittää taitojasi ja suhtauta myönteisesti uuden oppimiseen

Arvostamme lisäksi

  • vähintään muutaman vuoden kokemusta palkanlaskennan ja henkilöstöhallinnon tehtävistä
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • työlainsäädännön ja työehtosopimusten tulkitsemisen kokemusta
  • osaamista kunta-alan työehtosopimuksista (esim. KVTES tai OVTES)
  • kokemusta Personec F2- ja/tai Populus -palkanlaskentajärjestelmän käytöstä
  • hyviä it-taitoja
  • kehittävää ja tehokasta työskentelyotetta
  • vuorovaikutustaitoja
  • halua oppia uutta, kehittyä ja kehittää

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä mielenkiintoisella toimialalla. Vaikka etsimme itsenäistä, oma-aloitteista ja vastuullista ihmistä, saat seuraksesi parhaat työkaverit ja heidän tukensa. Työtä teemme hybridimallilla, mutta uuden työsuhteen alussa on hyvä olla toimistolla läsnä. Sinun ei välttämättä tarvitse olla valmis ammattilainen – tuemme tarvittaessa kehitystäsi palkanlaskennan osaajaksi.

Tule meille töihin!

Työntekijät ovat meidän tärkein voimavaramme ja yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on työntekijöiden hyvinvointi, siksi haluamme jatkuvasti kehittää toimintatapojamme. Tuemme henkilöstömme hyvinvointia ja työssäjaksamista tarjoamalla virkistysedun, lounasedun sekä mahdollisuuden polkupyöräetuun. Muistamme henkilöstöämme merkkipaalujen yhteydessä sekä järjestämme erilaisia virkistystilaisuuksia. Käytössäsi on myös työterveyshuoltopalvelut.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kasvavassa ja kannattavassa palvelukeskuksessa, jossa sinulle annetaan vastuuta ja mahdollisuuksia kehittää itseäsi palkanlaskennan ammattilaisena. Kyseessä on mielenkiintoinen ja vastuullinen tehtävä, jossa on koko tiimin, esihenkilön sekä työparin tuki taustalla.

Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.

Kiinnostuitko?

Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen pian, sillä haastattelemme hakijoita jo rekrysprosessin aikana. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa palveluvastaavat Jaana Lounasranta jaana.lounasranta@provincia.fi puh. 044 435 6044.

Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/

Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Palvelussuhteen ehdot sekä tehtävän palkkaus määräytyvät Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.

Jätä hakemus avoinna olevaan tehtävään

Säilytämme hakemuksia puoli vuotta hakemuksen lähettämisestä. Mikäli hakemus halutaan poistettavan aikaisemmin, esitetään asiasta pyyntö osoitteeseen ura@provincia.fi. Emme luovuta hakijan tietoja kolmannelle osapuolelle ilman hakijan kirjallista suostumusta. Lisätietoja asiasta voi kysyä osoitteesta ura@provincia.fi.