Siirry sisältöön

Avoimet työpaikat

Provincia hakee palveluasiantuntijaa laskutus- ja myyntireskontraan

Uudistamme organisaatiotamme ja tarvitsemme nyt laskutus- ja myyntireskontratiimiimme uuden tekijän. Haemme kokenutta laskutus- ja reskontra-ammattilaista tekemään töitä osana iloista ja rentoa tiimiämme. Sinulla on mahdollisuus työskennellä niin etänä kuin viihtyisissä toimitiloissamme joustavin työajoin.

Provincia on kehittyvä henkilöstö- ja taloushallinnon palvelukeskus Lahdessa. Visiomme on olla palveluasenteestamme ja korkeasta asiakastyytyväisyydestämme tunnettu henkilöstö- ja taloushallinnon kumppani kuntaorganisaatioille.

 Työtehtäviin kuuluu

  • Manuaalilaskutus ja laskutusaineistojen vastaanotto esijärjestelmien kautta
  • Myyntireskontran hoito
  • Asiakaspalvelu puhelimitse/sähköpostilla
  • Yhteistyö perintätoimiston kanssa
  • Reskontran täsmäytykset

Mitä odotamme sinulta?

  • Soveltuvaa taloushallinnon koulutusta
  • Kokemusta myyntireskontratyöstä
  • Asiakaspalveluosaamista

Eduksi katsomme, jos sinulla on kokemusta kunta-alalta sekä SAP- ja Raindance-ohjelmista.

Mitä tarjoamme sinulle?

Meillä pääset työskentelemään rennossa ja mukavassa ilmapiirissä, mielenkiintoisien ja monipuolisten taloushallinnon asiantuntijan tehtävien parissa. Myyntireskontratiimissä tehdään töitä työkierron mukaisesti eli pääset tekemään tehtäviä monipuolisesti. Työtä saat tehdä itsenäisesti, kuitenkin niin, että oma tiimi on aina vahvana tukenasi. Pääset kehittämään omaa työtäsi sekä taloushallinnon työtapoja yhdessä tiimin kanssa.

Töitä meillä tehdään joustavin työajoin niin etänä kuin viihtyisissä toimitiloissamme.

Tarjoamme henkilöstöllemme hyvinvointia tukevia etuja kuten työsuhdepyörän, kulttuuri- ja virkistysedun ja lounasedun, terveydenhuollon sekä yhteisiä tapahtumia ja tilaisuuksia.

Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.

Kiinnostuitko?

Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään su 6.2.2022 mennessä.

Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Työ alkaa sopimuksen mukaan ja palvelussuhteen ehdot sekä tehtävän palkkaus määräytyvät Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa Provincia Oy:n reskontratiimin palveluvastaava Ritva Sihvonen, puh. 044 435 6012 tai ritva.sihvonen@provincia.fi.

Provincia hakee asiakasvastaavaa

Vahvistamme asiakkuuksiemme hoitoa ja haemme lisäystä asiakasvastaava-tiimiimme!

Provincia on kehittyvä henkilöstö- ja taloushallinnon palvelukeskus Lahdessa. Visiomme on olla palveluasenteestamme ja korkeasta asiakastyytyväisyydestämme tunnettu henkilöstö- ja taloushallinnon kumppani kunta-alan organisaatioille.

Asiakasvastaavana vastaat sinulle nimetyistä talous- ja henkilöstöhallinnon asiakkuuksistamme. Asiakkaamme ovat suuria julkisen puolen toimijoita kuten hyvinvointialue, kaupunkeja ja kuntia.

Roolissasi

  • vastaat siitä, että asiakkaalla on parhaat mahdolliset nykyaikaiset tuotteet ja prosessit käytössään
  • toimit linkkinä palvelutuotannon ja asiakkaan välillä
  • vastaat asiakkaan ja yhtiömme välisistä sopimuksista ja hinnoittelusta
  • tuot omalla toiminnallasi lisäarvoa asiakkaalle
  • huolehdit ja kehität asiakasviestintää sekä
  • osallistut uusasiakashankintaan.

Tehtäviisi kuuluu myös järjestelmiin liittyviä projekti-/käyttöönottopäällikön tehtäviä. Raportoit tehtävässäsi palvelujohtajalle.

Edellytämme sinulta kokemusta ja näyttöä tuloksellisesta asiakkuudenhoidosta sekä talous- ja henkilöstöhallinnon prosessien tuntemista. Olet yhteistyön tekijä, vastuullinen, oma-aloitteinen, ratkaisukeskeinen ja muutosmyönteinen. Sinun on helppo työskennellä erilaisten ihmisten kanssa ja olet lisäksi joustava ja luotettava.

Arvostamme

  • Korkeakoulututkintoa tai muuta tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • Sote-sektorin tuntemusta
  • Erinomaisia yhteistyö-, esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja
  • Strategista liiketoiminta- ja työelämäosaamista
  • Toimialatuntemusta

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle vastuullisen ja mielenkiintoisen tehtävän talossa, jossa tehdään suurta muutosta prosessien ja työkalujen osalta. Pääset kehittämään ja kehittymään rennossa ja mukavassa ilmapiirissä. Työtä saat tehdä itsenäisesti, kuitenkin niin, että oma tiimi sekä kollegat ovat aina vahvana tukenasi.

Töitä teemme joustavin työajoin ja etätyö on vakiinnuttanut paikkansa myös Provinciassa. Tarjoamme henkilöstöllemme hyvinvointia tukevia etuja kuten työsuhdepyörän, kulttuuri- ja virkistysedun ja lounasedun, työterveyshuollonpalvelut sekä yhteisiä tapahtumia ja tilaisuuksia.

Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.

Kiinnostuitko?

Käy tutustumassa työntekijöidemme tarinoihin täällä: https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 30.1.2022.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa.

Lisätietoja tehtävästä antaa Provincia Oy:n palvelujohtaja Mari Rosberg puh. 050 434 2422 tai mari.rosberg@provincia.fi

Palveluasiantuntija palkkapalveluihin asiakaspalvelutiimiin

Haemme palveluasiantuntijaa eläkkeelle siirtyvän henkilön tilalle asiakaspalvelutiimiimme.

Provincia on kehittyvä henkilöstö- ja taloushallinnon palvelukeskus Lahdessa. Visiomme on olla palveluasenteestamme ja korkeasta asiakastyytyväisyydestämme tunnettu henkilöstö- ja taloushallinnon kumppani kunta-alan organisaatioille.

Työtä saat tehdä itsenäisesti kuitenkin niin, että oma tiimisi on aina tukenasi. Pääset kehittymään ja kehittämään työhösi kuuluvia prosesseja yhdessä palkanlaskennan tiimien kanssa.

Vastuullesi kuuluu

  • Asiakaspalvelu ja -neuvontaa puhelimitse ja sähköpostitse asiakkaan yhteyshenkilöiden sekä palkansaajien kanssa (mm. työsopimusten ja poissaolokirjausten tekeminen ja TES-neuvontaa)
  • Palkanlaskenta: peruskoulun ja lukion opettajat, sijaisopettajat sekä KVTES-palkanlaskentaa

Odotamme sinulta

  •  Yhteistyö- ja paineensietokykyä sekä positiivista asennetta ja hyviä sosiaalisia- ja tiimityöskentelytaitoja
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
  • Kokemusta ja osaamista palkanlaskennasta
  • KVTES- ja OVTES-osaamista
  • TES-tulkintaosaamista

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän talossa, jossa tehdään suurta muutosta prosessien ja työkalujen osalta. Pääset työskentelemään ja kehittymään rennossa ja mukavassa ilmapiirissä. Työtä saat tehdä itsenäisesti, kuitenkin niin, että oma tiimi sekä kollegat ovat aina vahvana tukenasi.

Töitä teemme joustavin työajoin ja etätyö on vakiinnuttanut paikkansa myös Provinciassa. Tarjoamme henkilöstöllemme hyvinvointia tukevia etuja kuten työsuhdepyörän, kulttuuri- ja virkistysedun ja lounasedun, työterveyshuollonpalvelut sekä yhteisiä tapahtumia ja tilaisuuksia.

Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.

Kiinnostuitko?

Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 30.1.2022.

Nimeä hakemuksesi selkeästi ”palveluasiantuntija asiakaspalvelutiimi”.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa.

Lisätietoja tehtävästä antaa palveluvastaava Jaana Lounasranta, 044 435 6044  tai sp. jaana.lounasranta@provincia.fi.

Palveluasiantuntija palkkapalveluihin

Haemme palveluasiantuntijaa eläkkeelle siirtyvän henkilön tilalle.

Provincia on kehittyvä henkilöstö- ja taloushallinnon palvelukeskus Lahdessa. Visiomme on olla palveluasenteestamme ja korkeasta asiakastyytyväisyydestämme tunnettu henkilöstö- ja taloushallinnon kumppani kunta-alan organisaatioille.

Työtä saat tehdä itsenäisesti kuitenkin niin, että oma tiimisi on aina tukenasi. Pääset kehittymään ja kehittämään työhösi kuuluvia prosesseja yhdessä palkanlaskennan tiimien kanssa.

Vastuullesi kuuluu

  • Kelan päivärahoihin liittyvät tehtävät: sairauslomatodistusten ja poissaoloista syntyvien siirtolistojen tarkastus, asiointipalveluun liittyvät ilmoitukset
  • Tapaturma-asioiden hoito: vakuutusyhtiön ansiotietokyselyihin vastaaminen ja päätösten loppukäsittely
  • Palkanlaskenta

Odotamme sinulta

  •  Tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • Kokemusta ja osaamista Kela-päivärahoihin ja tapaturma-asioiden hoitoon liittyvistä asioista
  • Kokemusta ja osaamista palkanlaskennasta
  • KVTES- ja OVTES-osaamista
  • Hyviä yhteistyö- ja tiimityötaitoja

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän talossa, jossa tehdään suurta muutosta prosessien ja työkalujen osalta. Pääset työskentelemään ja kehittymään rennossa ja mukavassa ilmapiirissä. Työtä saat tehdä itsenäisesti, kuitenkin niin, että oma tiimi sekä kollegat ovat aina vahvana tukenasi.

Töitä teemme joustavin työajoin ja etätyö on vakiinnuttanut paikkansa myös Provinciassa. Tarjoamme henkilöstöllemme hyvinvointia tukevia etuja kuten työsuhdepyörän, kulttuuri- ja virkistysedun ja lounasedun, työterveyshuollonpalvelut sekä yhteisiä tapahtumia ja tilaisuuksia.

Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.

Kiinnostuitko?

Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 30.1.2022.

Nimeä hakemuksesi selkeästi ”palveluasiantuntija kelatehtäviin”.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa.

Lisätietoja tehtävästä palveluvastaava Taina Liisanantti puh 044 435 6036 tai sp. taina.liisanantti@provincia.fi

Jätä hakemus

Hakemukset ja avoimet hakemukset siirtyvät lähettämisen jälkeen Provincian rekrytointiosastolle. Hakemuksia säilytetään puoli vuotta hakemuksen lähettämisestä. Mikäli hakemus halutaan poistettavan aikaisemmin, esitetään asiasta pyyntö osoitteeseen ura@provincia.fi. Emme luovuta hakijan tietoja kolmannelle osapuolelle ilman hakijan kirjallista suostumusta. Lisätietoja asiasta voi kysyä osoitteesta ura@provincia.fi.