CEEPOS-kassajärjestelmän pääkäyttäjä
Asiakaskuntamme kasvaessa, haemme vakituiseen työsuhteeseen Ceepos-pääkäyttäjää vahvistamaan kehitys- ja projektipalvelut tiimiämme.
Olisitko se juuri sinä?
Provincia tarjoaa asiantuntevia ja laadukkaita henkilöstö- ja taloushallinnon palveluita julkishallinnon yrityksille ja yhteisöille sekä osakeyhtiöille. Kehitymme jatkuvasti siinä mitä teemme ja kehitämme palveluitamme paremmiksi asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Meillä asiakkaan ääni kuuluu ja työmme on ihmisten välistä.
Tehtäväsi meillä
Vastuullesi kuuluvat Ceepos-kassajärjestelmän asiantuntija- ja pääkäyttäjätehtävät. Olet kiinnostunut kehittämään osaamistasi ja pääkäyttäjäpalvelua. Pystyt perehtymään sinulle uusiin asiakokonaisuuksiin ja suunnittelemaan niihin kestäviä ratkaisuehdotuksia. Työskentelytavoissasi erottuvat positiivinen tekemisen meininki ja omaatkin hyvät vuorovaikutustaidot. Sinulle on luontaista toimia yhteistyössä asiakkaidemme kanssa, ja olet tiimipelaaja, joka tuo oman vahvan panoksen osaksi yhteistä tekemistä.
Tehtäväsi pitää sisällään käyttäjätunnusten hallinnointia, kassajärjestelmän käyttöä, kassatilitysten kokoamista, saldoselvityksiä, erillismaksupäätteiden päivityksiä sekä muita kassan pääkäyttäjätehtäviä. Luot järjestelmään uusia tuotteita, uusia tuoteryhmiä ja uusia toimipisteitä. Raportointi kuuluu kiinteänä osana tehtäviisi. Ymmärrät myös ratkaisuun liittyvät talouden prosessit kuten kassojen täsmäyttämisen. Tehtäväsi voi sisältää muidenkin talousjärjestelmien ja talousprosessien osa-alueita.
Mitä toivomme sinulta?
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta
- Aikaisempaa kokemusta kassajärjestelmien parissa työskentelystä
- Hyviä tietoteknisiä taitoja
- Oma-aloitteisuutta ja itseohjautuvuutta
- Yhteistyökykyä, asiakaspalveluhenkisyyttä ja positiivista asennetta
- Kykyä neuvoa ja konsultoida asiakasta erilaisissa ongelmatilanteissa ratkaisukeskeisesti
- Paineensietokykyä, ongelmanratkaisukykyä ja positiivista asennetta
- Kokemusta projektityöskentelystä
Luemme eduksesi
- Kokemus Ceepos-kassajärjestelmän käytöstä
Mitä tarjoamme sinulle?
Tarjoamme sinulle vastuullisen, mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän talossa, jossa tehdään suurta muutosta prosessien ja työkalujen osalta. Pääset työskentelemään ja kehittymään rennossa ja mukavassa ilmapiirissä.
Työtä saat tehdä itsenäisesti kuitenkin niin, että oma tiimisi on aina tukenasi. Pääset kehittymään ja kehittämään työhösi kuuluvia prosesseja yhdessä kehitys- ja projektipalvelut -tiimin kanssa.
Yhtiön uudistunut strategia on tuottaa alan parasta palvelua sekä olla alan paras työnantaja.
Panostamme erityisesti työhyvinvointiin ja vahvaan innostamiseen osaamisen kehittämiseen koulutusten kautta. Tarjoamme monipuolisia henkilöstöetuja, kuten mahdollisuuden työsuhdepyöräetuun, kulttuuri- ja virkistysedun ja lounasedun, työterveydenhuollon, joustavan työajan, etätyömahdollisuuden sekä yhteisiä tapahtumia ja tilaisuuksia. Kuluvana vuonna meillä on meneillään työhyvinvointihanke, joka tukee työyhteisön kehittämistä ja antaa eväitä arjessa jaksamiseen.
Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.
Kiinnostuitko?
Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 11.4. klo 16.00 mennessä.
Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Palvelussuhteen ehdot sekä tehtävän palkkaus määräytyvät Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.
Lisätietoja
Lisätietoja tehtävästä antaa kehitysjohtaja Terhi Saarinen perjantaina 31.3. klo 15 -16 ja torstaina 6.4. klo 14 -16 välisinä aikoina puhelimitse p. 040 508 1640 tai muuna aikana sähköpostitse terhi.saarinen@provincia.fi sekä palveluvastaava Eeva-Maria Vainio puhelimitse ti 28.3.– to 30.3. klo 11 – 13 välisenä aikana puh. 041 731 4992 tai muuna aikana sähköpostitse eeva-maria.vainio@provincia.fi.
Konsernikirjanpitäjä Provinciaan
Haluaisitko juuri sinä tulla osaksi kasvavan yhtiön tarinaa ja olla mukana viemässä palvelujamme uudelle tasolle? Nyt siihen olisi huippumahdollisuus!
Tarjoamme asiantuntevia ja laadukkaita henkilöstö- ja taloushallinnon palveluita julkishallinnon yrityksille ja yhteisöille sekä osakeyhtiöille. Kehitymme jatkuvasti siinä mitä teemme ja kehitämme palveluitamme paremmiksi asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Meillä asiakkaan ääni kuuluu ja työmme on ihmisten välistä.
Haemme lisävahvistusta konsernilaskennan tiimiimme, joka vastaa tilikauden aikaisesta konsernilaskennasta sekä konsernitilinpäätösten teosta kunta-asiakkaidemme kanssa. Lisäksi tehtävään kuuluu esimerkiksi tunnuslukujen tuottamista asiakkaille ja muuta raportointia. Teemme töitä kiinteässä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tehtävässä on mahdollisuus päästä kehittämään omaa osaamista sekä vaikuttamaan konsernilaskennan kehitystyöhön. Tehtäväkuvaa on mahdollista räätälöidä osaamisen mukaan.
Mitä odotamme sinulta?
- Kokemusta konsernilaskennasta ja -tilinpäätöksistä
- Monipuolisia tietoteknisiä taitoja sekä kykyä omaksua uusia järjestelmiä nopeasti
- Asiakasyhteistyön tärkeyden ymmärtämistä
- Rohkeaa, kehittävää asennetta ja halua oppia uutta
Arvostamme myös
- Kunta-alan osaamista ja kuntalain tuntemusta
- FPM-järjestelmän käyttökokemusta
- Kykyä konsultoida asiakasta ratkaisukeskeisesti erilaisissa konsernilaskennan tilanteissa
Mitä tarjoamme sinulle?
Meillä pääset työskentelemään rennossa ja mukavassa ilmapiirissä, mielenkiintoisten, vastuullisten ja monipuolisten tehtävien parissa. Työtä saat tehdä itsenäisesti, kuitenkin niin, että oma tiimi on aina vahvana tukenasi.
Yhtiön uudistunut strategia on tuottaa alan parasta palvelua sekä olla alan paras työnantaja. Panostamme erityisesti työhyvinvointiin ja vahvaan innostamiseen osaamisen kehittämiseen koulutusten kautta. Kannustamme henkilöstöämme osallistumaan mm. KLT- ja PHT-tutkintoihin ja siihen tähtäävään koulutukseen. Tarjoamme monipuolisia henkilöstöetuja, kuten mahdollisuuden työsuhdepyöräetuun, kulttuuri- ja virkistysedun ja lounasedun, työterveydenhuollon, joustavan työajan, etätyömahdollisuuden sekä yhteisiä tapahtumia ja tilaisuuksia. Kuluvana vuonna meillä on meneillään työhyvinvointihanke, joka tukee johtamisen prosessien kehittämistä ja antaa eväitä arjessa jaksamiseen.
Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.
Kiinnostuitko?
Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 10.4.2023 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.
Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Palvelussuhteen ehdot sekä tehtävän palkkaus määräytyvät Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.
Lisätietoja tehtävästä antaa Provincia Oy:n taloushallinnon palveluvastaava Heidi Huttunen. heidi.huttunen@provincia.fi tai 041 731 3286 pe 31.3.23 klo 9-10 ja palvelujohtaja Mari Rosberg mari.rosberg@provincia.fi tai 050 4342 422.
Controller Provinciaan
Vahvistamme organisaatiomme osaavalla ja innostuneella tekijällä. Haemme controllerin tehtävään Sinua, joka innostut numeroiden pyörittelystä, taloudellisten tietojen tuottamisesta ja analysoimisesta sekä talouden prosessien kehittämisestä.
Tarjoamme asiantuntevia ja laadukkaita henkilöstö- ja taloushallinnon palveluita julkishallinnon yrityksille ja yhteisöille sekä osakeyhtiöille. Kehitymme jatkuvasti siinä mitä teemme ja kehitämme palveluitamme paremmiksi asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Meillä asiakkaan ääni kuuluu ja työmme on ihmisten välistä.
Tehtäväsi meillä
Tehtävänäsi on ensisijaisesti Provincian omat controller-tehtävät ja talouden prosessien kehittäminen. Työ sisältää myös asiakkaalle tehtäviä projekteja. Osallistut vahvasti seuranta- ja raportointijärjestelmien kehittämiseen, budjetointiin ja hinnoittelustrategian laatimiseen.
Meille on tärkeää, että tuot innostuneen panoksesi liiketoiminnan ja talousprosessien kehittämiseen motivoituneella, numeraalisen tiedon ammattitaidollasi. Olet ”kädet numeroissa” yksilö, joka on valmis antamaan Provincialle näyttönsä analyyttisessä ja systemaattisessa tehtävässä kireidenkin aikataulujen vallitessa. Haasteet vetävät sinua puoleensa, pidät kiinni sovituista tehtävistä ja kokonaisuuksista. Työskentelytavoissasi erottuvat positiivinen tekemisen meininki, itsenäisyys ja sisäinen into kehittää vastuualuettasi sekä taloushallinnon prosessien ymmärtäminen.
Nopeimmin pääset tehtäviisi käsiksi, jos osaamisesi taustalla on soveltuva koulutus sekä muutaman vuoden käytännön työ controller–tyyppisistä tehtävistä. Onnistut tehtävässäsi hyvin, jos omaat hyvät it-taidot.
Luemme nämä eduksesi
- Kunta-alan tuntemus
- Kokemus Taloushallinnon ratkaisusta (esim. Raindance-, SAP ja FPM-järjestelmistä) sekä tietovarastoraportoinnista (esim. Power BI)
Mitä tarjoamme sinulle?
Meillä pääset työskentelemään rennossa ja mukavassa ilmapiirissä, mielenkiintoisten, vastuullisten ja monipuolisten tehtävien parissa. Työtä saat tehdä itsenäisesti, kuitenkin niin, että oma tiimi on aina vahvana tukenasi.
Yhtiön uudistunut strategia on tuottaa alan parasta palvelua sekä olla alan paras työnantaja. Panostamme erityisesti työhyvinvointiin ja vahvaan innostamiseen osaamisen kehittämiseen koulutusten kautta. Kannustamme henkilöstöämme osallistumaan mm. KLT- ja PHT-tutkintoihin ja siihen tähtäävään koulutukseen. Tarjoamme monipuolisia henkilöstöetuja, kuten mahdollisuuden työsuhdepyöräetuun, kulttuuri- ja virkistysedun ja lounasedun, työterveydenhuollon, joustavan työajan, etätyömahdollisuuden sekä yhteisiä tapahtumia ja tilaisuuksia. Kuluvana vuonna meillä on meneillään työhyvinvointihanke, joka tukee työyhteisön kehittämistä ja antaa eväitä arjessa jaksamiseen.
Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.
Kiinnostuitko?
Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/
Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaihin 2.4.2023 klo 18 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.
Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Palvelussuhteen ehdot sekä tehtävän palkkaus määräytyvät Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.
Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Anna-Kaisa Packalén torstaina 23.3.2023 klo 9–14 välisenä aikana puhelimitse ja muina aikoina vastaa toimitettuihin sähköposteihin.
anna-kaisa.packalen@provincia.fi
Puh. 050 353 2390

Kirjanpitäjä Provinciaan
Haemme kirjanpitäjää vahvistamaan kasvavaa ja ammattitaitoista taloushallinnon palveluiden joukkoamme.
Tehtävät koostuvat lähtökohtaisesti kunta-asiakkaiden kirjanpidosta, mutta tehtävänkuvaa on osittain mahdollista räätälöidä oman osaamisen ja innostuksen mukaan. Voit olla kokenut konkari tai yksityiseltä puolelta mukaan seikkailuun hyppäävä tekijä, jolle Provincia tarjoaa mahdollisuuden kehittyä vahvaksi kuntakirjanpidon osaajaksi.
Provincialla on organisaation uudistusten myötä tarjolla vakituisia työpaikkoja kirjanpidon ammattilaisille osana kirjapitotiimiä. Työtehtävät koostuvat kunta-asiakkaiden kirjanpidosta ja sen rinnalla on valittavan henkilön valmiuksista riippuen erilaisia kehittämistehtäviä, mukaan lukien uusien asiakkaiden käyttöönottoon liittyviä projekteja. Tehtävänkuvaa on siis osittain mahdollista räätälöidä oman osaamisen ja innostuksen mukaan. Voit olla kokenut konkari tai yksityiseltä puolelta mukaan seikkailuun hyppäävä tekijä, jolle Provincia tarjoaa mahdollisuuden kehittyä vahvaksi kuntakirjanpidon osaajaksi.
Tarjolla on
- Vakituinen kirjanpitäjän työpaikka modernissa, vakavaraisessa ja hyvin johdetussa organisaatiossa
- Joustavat työajat sekä etätyömahdollisuus
- Työ asiantuntijayrityksessä, jossa on mahdollisuus kehittää omaa osaamistaan jatkuvasti
Mitä odotamme sinulta?
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta sekä kiinnostusta kuntakirjanpidosta
- Työkokemusta taloushallinnon työtehtävistä
- Hyviä it-taitoja, Excelin monipuolinen osaaminen katsotaan eduksi
- Palveluhenkistä työskentelyotetta ja hyviä vuorovaikutustaitoja
- Yhteistyötaitoja ja halua toimia yhdessä asiakkaan kanssa
Tehtävään haetaan osaavaa ja kehittämishaluista henkilöä, esitä hakemuksessa palkkatoiveesi. Laita hakemuksesi meille cv:n kera mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 10.4. mennessä. Täytämme paikkoja sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja antaa taloushallinnon palveluvastaava Heidi Huttunen, p. 041 731 3286 tai heidi.huttunen@provincia.fi
Käy myös kurkkaamassa työntekijöidemme kokemuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä.