Siirry sisältöön

Avoimet työpaikat

Provincia hakee talouspäällikköä

vakituiseen työsuhteeseen.

Uudistamme organisaatiotamme ja etsimme nyt vahvaa taloushallinnon osaajaa vastaamaan yhtiön taloustoiminnoista.

Provincia on kehittyvä henkilöstö- ja taloushallinnon palvelukeskus Lahdessa. Visiomme on olla palveluasenteestamme ja korkeasta asiakastyytyväisyydestämme tunnettu henkilöstö- ja taloushallinnon kumppani kunta- ja valtionhallinnon organisaatioille.

Talouspäällikön ensisijaisena tehtävänä on vastata yhtiön taloustoiminnoista käsittäen sekä sisäisen että ulkoisen laskentatoimen prosessit. Lisäksi hänen vastuualueelleen kuuluu muita hallinnollisia tehtäviä, jotka tukevat liiketoimintaa suoriutumaan tehtävästään parhaalla mahdollisella tavalla. Toimenkuvassa korostuu omatoiminen ja analyyttinen ote tehtäviin sekä taloushallintoalan tunteminen.

Erittäin tärkeänä osana tehtävääsi toimit työparina toimitusjohtajalle toimintaa kasvatettaessa ja kehitettäessä. Tulet osallistumaan kilpailukyvyn rakentamiseen aktiivisesti toimitusjohtajan mukana. Raportoit toimitusjohtajalle ja toimit osana yhtiön johtoryhmää.

Odotamme sinulta

  • kokemusta sekä ulkoisen että sisäisen laskentatoimen prosesseista, sisältäen budjetointi, ennustaminen ja raportointi
  • käytännön kokemusta kirjanpidosta ja tilinpäätösprosessista
  • analyyttista otetta sekä taloushallintoalan tuntemista
  • hyviä sosiaalisia- ja tiimityöskentelytaitoja
  • kokemus SAP- taloushallinnon järjestelmistä sekä kokemus FPM-konserniraportointi- ja taloussuunnittelujärjestelmistä katsotaan eduksi mutta ei ole välttämätöntä

Tarjoamme sinulle

  • keskeisen ja tärkeän roolin yrityksen menestymisessä
  • mahdollisuuden kehittyä yrityksemme mukana digitalisoituvassa ja muuttuvassa toimintaympäristössä
  • kannustavan ja energisen tiimin ja työkaverit
  • etätyömahdollisuuden
  • kilpailukykyiset edut

Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.

Kiinnostuitko?

Käy katsomassa työntekijöidemme kokemuksia ja ajatuksia siitä, minkälaista Provinciassa on olla töissä. https://provincia.fi/yritys/provincialaisten-tarinoita/

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 19.4.2021 mennessä. Työ alkaa sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa.

Lisätietoja tehtävästä antaa Provincia Oy:n toimitusjohtaja Anna-Kaisa Packalén puh. 050 353 2390 tai anna-kaisa.packalen@provincia.fi

Palveluasiantuntijaksi palkkapalveluihin

Haemme kokenutta palkkahallinnon ja -järjestelmän osaajaa vakituiseen työsuhteeseen.

Toivomme sinulta tarkkaa ja oma-aloitteista työskentelyotetta, yhteistyö- ja paineensietokykyä sekä positiivista asennetta. Omaat hyvät tiimityöskentely- ja asiakaspalvelutaidot. Työsi vastuualueeseen kuuluu palkanlaskentaa, palkkajärjestelmän pääkäyttäjätehtäviä (mm. ohjaustiedot, raportointi ja tilastot), Tulorekisteri-ilmoitukset ja täsmäytykset, Kela/Keva/tapaturmavakuutusyhtiön -yhteyshenkilön tehtävät sekä asiakasneuvonta. Työtehtävät sisältävät myös asiakasyhteistyöpalavereja, järjestelmäkoulutusta sekä kehittämistehtäviä.

 Mitä odotamme sinulta?

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • Kokemusta ja ammattitaitoa palkanlaskennasta ja palkkahallinnon järjestelmistä
  • Kokemusta tulorekisteristä
  • Eduksi katsomme Populus -palkanlaskentajärjestelmän tuntemisen ja kunta-alan eri työehtosopimusten tuntemisen (KVTES, OVTES, TS, TTES)

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Vastuullisen ja monipuolisen asiantuntijatehtävän
  • Rennon ja mukavan työyhteisön sekä tiimin
  • Joustavat työajat ja kilpailukykyiset henkilöstöetumme
  • Työtehtävien tultua tutuksi etätyömahdollisuuden

Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.

Kiinnostuitko?

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 18.4.2021 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuprosessin aikana ja paikat täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä.

Työ alkaa sopimuksen mukaan ja palvelussuhteen ehdot sekä tehtävän palkkaus määräytyvät Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa palveluvastaava Jaana Lounasranta puh. 044 435 6044, jaana.lounasranta@provincia.fi.

 

Palveluasiantuntijaksi kirjanpitoon

Haemme kokenutta kirjanpidon osaajaa taloushallinnon palveluihin määräaikaiseen työsuhteeseen äitiysloman sijaiseksi. Tehtävä on kokoaikainen ja työ alkaa mahdollisimman pian toukokuussa.

Toivomme sinulta oma-aloitteisuutta, yhteistyö- ja paineensietokykyä sekä positiivista asennetta ja kokemusta kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä. Työn vastuualueisiin kuuluu kirjanpidon vaativat ja monipuoliset tehtävät yhteistyössä kunta-asiakkaidemme kanssa sekä taloustilastot ja tilinpäätökset. Olet tärkeä osa asiakkaan kanssa käytävää vuoropuhelua.

Mitä odotamme sinulta?

  • Soveltuvaa taloushallinnon koulutusta, kirjanpidon ja tilinpäätöksen osaamista, kunta-alan osaaminen katsotaan eduksi
  • Monipuolisia tietoteknisiä taitoja sekä kykyä omaksua uusia järjestelmiä nopeasti
  • Kokemus Raindance -järjestelmistä katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätöntä
  • Kykyä konsultoida asiakasta erilaisissa kirjanpidon / tilinpäätöksen ongelmatilanteissa ratkaisukeskeisesti
  • Asiakasyhteistyön tärkeyden ymmärtämistä kaikissa tilanteissa

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Mielenkiintoisen ja monipuolisen asiantuntijatehtävän
  • Itsenäisen työn ja mahdollisuuden kehittää olemassa olevia toimintatapoja
  • Rennon ja vapaan työilmapiirin ja työyhteisön sekä mukavan tiimin
  • Joustavat työajat ja kilpailukykyiset henkilöstöetumme
  • Työtehtävien tultua tutuksi etätyömahdollisuuden

Modernit työtilamme sijaitsevat Askonkadulla Lahdessa lähellä matkakeskusta. Kulkuyhteydet ovat erinomaiset niin junalla, bussilla, omalla autolla kuin jalkaisin saapuessa.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si verkkosivuillamme osoitteessa https://provincia.fi/yritys/ura-meilla/#lomake mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 18.4.2021 mennessä.

Työ alkaa sopimuksen mukaan ja palvelussuhteen ehdot sekä tehtävän palkkaus määräytyvät Avaintyönantajat AVAINTA ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa talousassistentti Laura Schroderus p. 044 482 6349, sp. laura.schroderus@provincia.fi tai talousjohtaja Minna Kivelä puh. 050 528 3550, sp. minna.kivela@provincia.fi

 

Jätä hakemus

Hakemukset ja avoimet hakemukset siirtyvät lähettämisen jälkeen Provincian rekrytointiosastolle. Hakemuksia säilytetään puoli vuotta hakemuksen lähettämisestä. Mikäli hakemus halutaan poistettavan aikaisemmin, esitetään asiasta pyyntö osoitteeseen ura@provincia.fi. Emme luovuta hakijan tietoja kolmannelle osapuolelle ilman hakijan kirjallista suostumusta. Lisätietoja asiasta voi kysyä osoitteesta ura@provincia.fi.

    • Sallitut tiedostomuodot: pdf, doc, docx.
    • Sallitut tiedostomuodot: pdf, doc, docx.