Siirry sisältöön

Provincian strategiatyö 2025-2030

Tavoite: markkinoiden paras asiakaskokemus

Tavoitteenamme on tarjota markkinoiden paras asiakaskokemus ymmärtämällä asiakkaidemme toimintaa, toimimalla aidosti kumppanina ja tarjoamalla oikea-aikaisia, mitattavaa lisäarvoa tuottavia palveluita.

Visionamme on kehittyä Suomen digitalisoituneimmaksi julkisen sektorin talous- ja henkilöstöhallinnon kumppaniksi. Se tarkoittaa, että tulevaisuudessa perustyömme on pitkälti automatisoitu tekoälyn ja analytiikan avulla, jolloin asiantuntijamme voivat keskittyä asiakkaidemme strategiseen menestykseen ja tuottavuuden kasvuun.

Missiomme on olla luotettava kumppani, joka tuottaa lisäarvoa asiakkaan koko toimitusketjuun sujuvoittamalla talous- ja henkilöstöhallinnon prosesseja.

Strategiset painopistealueet:

Paras asiakaskokemus

Asiakkuuksien johtamisessa kaiken perustana on vahva asiakasymmärrys – perehdymme syvällisesti asiakkaidemme toimintaan ja prosesseihin. Rakennamme palvelut ja palvelumallit segmenttikohtaisesti, jotta asiakashyödyt maksimoituvat ja yhteistyömme tuottaa mitattavia tuloksia.

Asiakashyötyjä digitalisoinnilla

Digitalisaatio ja automaatio ovat keskeisiä tuottavuuden ja virheettömyyden kasvattamisessa. Automatisoimme rutiineja ja toimitusketjuja asiakkaidemme tarpeista lähtien. Toteutuksemme mukautuvat joustavasti eri asiakassegmentteihin, ja korkean tason teknologinen arkkitehtuuri mahdollistaa palveluidemme toteuttamisen tehokkaasti ja turvallisesti.

Asiakkaan tuottavuuden asiantuntijapalvelut

Roolimme on kehittynyt transaktiopohjaisesta toiminnasta asiakkaidemme neuvonantajaksi. Ymmärrämme talous- ja henkilöstöhallinnon palveluiden vaikutuksen asiakkaan koko toimitusketjun tuottavuuteen ja kehitykseen. Vahvistamme jatkuvasti osaamistamme ja kouluttaudumme rutiinityöntekijöistä asiantuntijoiksi.