Siirry sisältöön

Puheenaiheita

Tavoite: Suomen digitalisoitunein taloushallintoalan toimija

Provincian uuden strategian tavoitteena on tarjota asiakkaille parasta mahdollista palvelua – ei vain rutiineja, vaan aitoa kumppanuutta ja asiantuntijuuden mukanaan tuomaa lisäarvoa.

”Tavoitteenamme on kehittyä Suomen digitalisoituneimmaksi julkisen sektorin toimijaksi talous- ja henkilöstön alalla. Se tarkoittaa, että perustyö on pitkälle automatisoitu tekoälyn ja analytiikan avulla, mikä vapauttaa asiantuntijamme keskittymään asiakkaiden menestyksen ja tuottavuuden kasvuun”, toimitusjohtaja Anna-Kaisa Packalén

Provincian strategiaan avainsanoiksi kirjatut asiakasymmärrys ja kumppanuus kumpuavat halusta ymmärtää julkisen sektorin tarpeita ja asiakkaiden omia prosesseja entistäkin syvemmin.

”Jatkossa tavoitteemme on toimia asiakkaidemme luotettavana neuvonantajana ja tukea heidän päätöksentekoaan.”

Rutiinityöstä neuvonantajuuteen

Asiantuntijuuden vahvistaminen tarkoittaa Provinciassa liiketoiminnan painopisteen siirtymistä transaktiopohjaisesta rutiinityöstä neuvonantajuuteen.

”Kouluttaudumme jatkuvasti, jotta voimme tuoda asiakkaillemme ratkaisuja, jotka kehittävät koko toimitusketjun tuottavuutta”, Packalen jatkaa.

Uuden strategin mukaisesti segmenttikohtaisesti tuotteistetut ja asiakaskohtaisesti tuotetut palvelut ovat Provincian liiketoiminnan kivijalka.

”Asiakkaamme saavat meistä enemmän kuin palveluntarjoajan – he saavat kumppanin, joka auttaa menestymään muuttuvassa toimintaympäristössa”, Packalén päättää.